یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 35029
تاریخ انتشار: 1402/09/15 13:35

ششمین همایش «فولادی شو» با معرفی طرح‌های برتر خاتمه یافت

ششمین همایش سرمایه‌گذاری فولاد در جنوب کشور با عنوان «فولادی شو»، پس از دو روز با معرفی نفرات و طرح‌های برتر به کار خود خاتمه داد.
ششمین همایش «فولادی شو» با معرفی طرح‌های برتر خاتمه یافت

به گزارش روزگار معدن از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، ششمین همایش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان «فولادی شو» که با همکاری شرکت فولاد هرمزگان، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری استان هرمزگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان و نخبگان صنعتی در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد، با معرفی نفرات و طرح‌های برتر به کار خود خاتمه داد.

در این رویداد بزرگ که با استقبال گسترده متقاضیان همراه بود، بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان و نخبه طرح‌های خود را به داوران ارائه دادند. همچنین جلسات B2B نیز به منظور آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران از روند کار یکدیگر برگزار شد.

در روز دوم و پایانی، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان طرح‌های خود را به صورت دمودی ارائه دادند که در نهایت با انتخاب هیئت داوران، سه طرح شرکت فرا دانش اندیش پرتو کوشا به عنوان طرح نخست، طرح شرکت شریف صنعت هرمز به عنوان طرح دوم و طرح شرکت داده کاوی ژرف کویر به عنوان طرح سوم انتخاب شدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/2axrng