پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 33764
تاریخ انتشار: 1402/07/25 11:10

اولین جلسه کاری مدیران عامل فولاد اقلید و ایریتک

اولین جلسه کاری مدیران عامل فولاد اقلید و ایریتک

مدیرعامل جدید شرکت ایریتک در اولین روز‌های حضورش در این شرکت، پیگیر پروژه‌های عقب‌مانده شد و روز جمعه ۲۱ مهرماه نیز با مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید دیدار کرد تا با توافقات صورت گرفته، عقب‌ماندگی‌هایی را که در ۱۱ ماه گذشته رخ‌داده بود، جبران کنند و به پیشرفت پروژه سرعت ببخشند.
محمدمهدی مستقیمی مدیرعامل جدید شرکت بین‌المللی مهندسی ایران «ایریتک» روز جمعه ۲۱ مهرماه، مهمان مهندس رضا شریفی مدیرعامل فولاد اقلید پارس بود.
در این جلسه پس از ارائه گزارش‌هایی پیرامون پروژه احیاء مستقیم فولاد اقلید، دلایل عقب‌ماندگی پیمانکار EPC و سرعت‌پایین پیشرفت پروژه در ۱۱ ماه گذشته بررسی شد و برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، برنامه‌های جدیدی در دستور کار هر دو شرکت قرار گرفت.
مهندس شریفی با تأکید بر اینکه شرکت فولاد اقلید همچون گذشته هدفش احداث هرچه سریع‌تر این واحد احیا مستقیم با اهتمام کامل به مسائل زیست‌محیطی و دانش روز مهندسی است، گفت: مساله اصلی امروز پروژه تدارکات و خرید تجهیزات است به همین منظور ما و هیات‌مدیره شرکت تمرکز خود را بر سر حل این مساله گذاشته‌ایم.
مدیرعامل فولاد اقلید با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماه گذشته تلاش بسیاری برای برطرف کردن مشکلات پیرامون حوزه تدارکات پروژه انجام داده‌ایم، اما به نتیجه نرسید، افزود: امیدواریم شروع انقلابی و جهاد گونه دکتر مستقیمی تا پایان پروژه احیا مستقیم اقلید هم ادامه داشته باشد.
مهندس شریفی تأکید کرد: فولاد اقلید در راستای تسریع پروژه‌اش تمام و کمال حمایت‌های لازم را در دستور کار قرار خواهد داد و از هیچ کمک مالی و معنوی مضایقه نخواهد کرد.
دکتر مستقیمی نیز با مشاهده اقدامات صورت گرفته و بررسی برنامه زمان‌بندی پروژه که حکایت از عقب‌ماندگی شرکت ایریتک در ۱۱ ماه گذشته دارد، وعده داد که در زمان مدیریت او احترام گذاشتن به خواست کارفرمایان اولویت اول است و تمام توان مجموعه تحت فرمانش در راستای پیشبرد اهداف این پروژه‌ها خواهد بود.
در پایان این جلسه دو مدیرعامل بر سر جبران عقب‌ماندگی پروژه و همچنین تسریع در پیشرفت پروژه به‌خصوص در حوزه تدارکات و خرید تجهیزات توافق کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/4p9mkl