چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 36136
تاریخ انتشار: 1402/12/15 11:23
توسط علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری

پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی ورزش رونمایی شد

در نخستین اجلاس ملی ورزش، تجارت و کسب‌وکارهای نوین از پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی و ورزشی رونمایی شد.
پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی ورزش رونمایی شد

نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب‌وکارهای نوین با مشارکت وزارتخانه‏‌های ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت و همکاری مجامع علمی و دانشگاهی و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، چهره‌های پیشکسوت ورزش و فعالان حوزه معدن برگزار شد، برترین‏‌های اقتصاد و صنعت ورزش ایران معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی  ورزش توسط علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری رونمایی شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم رئیس کانون دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی ریاست‌جمهوری بابیان اینکه در حال حاضر۵٠٠ هزار مربی ورزشی، ١٠٠ هزار ورزشکار حرفه‌ای، هزار واحد تجهیزات ورزشی و ١٠ هزار میلیارد تومان کالای ورزشی در سال تولید می‌شود از رونمایی شناسنامه‌های تولیدکنندگان کالاهای ورزشی در این مراسم خبر داد.

گفتنی است در مراسم نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب‌وکارهای نوین در بخش تشکل‌های ورزشی نیز از تلاش فدراسیون قایقرانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، انجمن ساواته، باشگاه ملوان بندر انزلی، باشگاه تاکتیک برتر و کانون هواداران باشگاه سپاهان قدردانی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/2lwdak