چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 27818
تاریخ انتشار: 1402/02/11 10:33

چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

مقدمه

چاپ فاکتور رسمی برای خیلی از شرکت ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه معمول درخواست و سفارش این مدل فاکتورها در اندازه A5 می‌باشد و می‌توانید این فاکتور را خیلی سریع مطابق با درخواست و سفارش خود از دفتر فنی مرسدس تحویل بگیرید.

این مجموعه با سابقه‌ای درخشان در زمینه چاپ فاکتور و چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده است در ادامه این مقاله بیشتر با چاپ فاکتور رسمی و رسمی آشنا خواهیم شد.

چرا فروشگاه ها به فاکتور رسمی نیاز دارند؟

چاپ فاکتور رسمی

استفاده کردن از فاکتور رسمی با در نظر گرفتن ماهیت آن، برای خیلی از فروشگاه ها رواج دارد. در این جا به بعضی از دلایل مهم سفارش این مدل فاکتور برای مشاغل و کسب و و کار‌های گوناگون خواهیم پرداخت:

ارائه به مشتریان رهگذری

اگر شما کلید ساز هستید یا این که گل فروش می‌باشید یا حتی یک سوپرمارکت دارید، به احتمال زیاد برای شما هم تا الان پیش آمده که خریدار (هر چند کم) برای خریدی که انجام داده است تقاضای فاکتور رسمی می‌کند. با در نظر گرفتن این که فاکتور خریداران برای شما نیازی نخواهد بود ، می‌توانید فاکتور رسمی را به مشتری ارائه نمایید.

ایجاد اطمینان برای مشتری

فاکتور یک سندی می‌باشد که برای ثابت کردن مبادله کالا و خدمات با پول و بقیه مشخصات، باید در اختیار فروشنده و طرف مقابل او قرار بگیرد. ارائه کردن فاکتور چه به شکل رسمی باشد چه به شکل رسمی احساس اطمینان را به خریدار خواهد داد به دلیل این که آن ها متوجه خواهند شد که از فروشگاهی معتبر و رسمی خرید نموده‌اند که به آن ها چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی ارائه کرده است.

لیست کردن خرید مشتریان غیر حضوری

بعضی از فروشگاه ها به ویژه مغازه‌های مواد غذایی، برای نوشتن درخواست خریدارانی که به شکل غیرحضوری و تلفنی تهیه خواهند کرد، از فاکتور رسمی استفاده می‌شود.

نکات مهم برای چاپ فاکتور رسمی

بعضی از مواردی که برای چاپ فاکتور رسمی باید به آن ها توجه گردد عبارتند از:

حتما اطلاعاتی مثل اسم فروشگاه، مشتری، آدرس و اطلاعات مربوط به تماس دو طرف، لیست محصولات و خدمات، قیمت، تخفیف و … را داخل فاکتور لحاظ نمایید.

نوع صحافی (که به صورت سرچسب باشد، یا پرفراژ و یا این که به صورت منگنه باشد) را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید.

اندازه مورد نیاز (A3، A4، A5، A6 و همچنین اندازه کاغذ B)

دارای شماره گذاری ملخی یا این که بدون شماره سریال

جنس کاغذ به شکل گلاسه، تحریر یا گلاسه است.

عموما تعداد خط ها داخل فاکتور رسمی، ده خط است.

قیمت و شیوه درخواست فاکتور رسمی

قیمت چاپ فاکتور رسمی عموما به عوامل زیادی مثل جنس و اندازه کاغذ، مدل صحافی، شیوه طراحی و … بستگی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ این مدل فاکتورها، مشخصات و همین طور قیمت آن ها، می‌توانید به وسیله شماره تلفنی که در سایت قرار داده شده است با کارشناسان فروش مجموعه دفتر فنی ما در ارتباط باشید.

بهترین قیمت چاپ فاکتور رسمی

قیمت فاکتور که عموما برای هر شغلی از آن استفاده می‌کنند، بسته به تعداد اوراقی که در آن استفاده شده، جنس کاغذ و همین طور تیراژ چاپ ان متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق هر یک از این فاکتورها، با همکاران ما تماس حاصل کنید و قبل از این که خرید خود را انجام دهید با کارشناسان ما مشورت نمایید و بعد از این که از قیمت آن اطمینان حاصل شد اقدام به سفارش و خرید کنید.

فاکتور سوری چیست ؟

فاکتور سوری در حقیقت یک ابزار وسیله‌ای غیر قانونی می‌باشد که این چیز با چهره سالم و قانونی مروج شده است.

این فاکتور ها برای کمتر شدن کلی و یکمرتبه هزینه ها در درآمد ها می‌باشد.

زمانی که محصولی خریداری می‌شود و یا این که یک محصول فروخته می‌شود ، مجبور به پرداخت کردن مالیات می‌باشیم ، اما بعضی از افراد برای اینکه تمایلی به پرداخت مالیات ندارند، با ارائه کردن فاکتور سوری خود را ظاهرا پرداخت کننده مالیات نشان می‌دهند که اعتبار محصول فروخته شده خود را افزایش دهند حال آن که در واقع این گونه نیست.

تا به اینجای این مقاله متوجه شدیم که فاکتور به چه چیزی گفته می‌شود و با انواع فاکتور مثل چاپ فاکتور رسمی و غیر رسمی و همین طور چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی تا اندازه‌ای آشنا شدیم ، حالا نوبت به بیان فرق فاکتورها در طراحی است.

انواع فاکتور از لحاظ طراحی

فاکتور ها همین طور طراحی‌های گوناگونی دارند که هر یک از این طراحی ها برای یک کسب و کار و شغلی مناسب است.

از نظر طراحی فاکتور ها به دو نوع فاکتور سربرگ دار و فاکتور بدون سربرگ دسته بندی می‌شوند.

فاکتور‌هایی که به صورت بدون سربرگ می‌باشند در مغازه‌های لوازم و تحریر و یا فروشگاه‌های لوازم اداری فروخته می‌شوند.

البته این نوع طراحی ها محدود می‌باشند و به درد شغل‌های متوسط و کسب و کارهای بزرگ نمی‌خورد.

اگر که طرح خاصی از یک فاکتور را در نظر دارید باید آن را طراحی نمایید.

مجموعه دفتر فنی ما همیشه بهترین طرح‌های فاکتور را طراحی کرده است و شما می‌توانید همین الان نسبت به درخواست چاپ فاکتور با همکاران ما تماس بگیرید.

انواع فاکتور از لحاظ چاپ

بله چنان که بیان شد فاکتور ها دارای انواع مختلفی از جنبه‌های متفاوت است ، در این بخش با انواع فاکتور ها از نظر چاپ آشنا خواهیم شد.

چاپ فاکتور یکسری معیار‌های متفاوتی دارد ، به طور مثال می‌توان در این دسته بندی ها به تعداد برگه‌های یک فاکتور ، اندازه کاغذ استفاده شده ، جنس کاغذ به کار رفته ، رنگ فاکتور ، و.. اشاره نمود.

تعداد برگه :

چنان که بیان شد فاکتور ها از نظر تعداد برگه با هم فرق دارند ، فاکتور ها به شکل دو برگی ، سه برگی و چهار برگی چاپ می‌گردند ،

البته باید این را هم بیان کرد که فاکتور‌های رسمی عموما به صورت سه برگی چاپ می‌شوند و فاکتور‌های غیر رسمی به صورت دو برگ چاپ می‌شود.

رنگ فاکتور :

فاکتور ها می‌توانند با در نظر گرفتن جاهایی که قرار است استفاده شوند ، به رنگ‌های گوناگونی هم نیز طراحی و چاپ شوند.

عموما فاکتور ها را به صورت تک رنگ ، سیاه و سفید ، دو رنگ ، چهار رنگ و همین طور با رنگ‌های مختلف مثل رنگ آبی ، سبز ، قرمز ، زرد و سیاه چاپ می‌شوند.

فاکتور ساده

فاکتور‌های ساده درصد خیلی بالایی از تمام فاکتور‌هایی که در بازار وجود دارد را تشکیل می‌دهند ، این نوع از فاکتور ها در همه مراکز فروشگاهی و هر جایی که در آن کار خرید و فروش انجام می‌شود وجود دارد.

این فاکتور به خاطر سادگی‌ای که در ان ها وجود دارد به فاکتور ساده مشهور و معرف شده‌اند و اسم این فاکتور به این معنی نمی‌باشد که کارایی خاصی ندارد.

مشخصات فاکتور رسمی تحریر :

زمان چاپ فاکتور رسمی هفت تا هشت روز کاری است و تحویل فاکتور رسمی صبح روز بعد است.

این نوع فاکتور به همراه شماره ملخی که با رنگ قرمز است و همین طور صحافی کامل به شما تحویل داده می‌شود.

چاپ همه اطلاعات داخل این اوراق به صورت تمام رنگی و یکرو است و شماره گذاری ها ملخی در این فاکتورها با رنگ قرمز می‌باشد.

کاغذ فاکتور تحریر هشتاد گرم خارجی است.

صحافی فاکتـور به سه صورت امکان پذیر است: اوراق آزاد / سرچسب / پرفراژ و منگنه

شماره ملخی فاکتـور تنها در بخش بالایی فاکتور و طر چپ آن انجام خواهد شد.

نوشته‌های سیاه داخل فاکتور قطعا باید به شکل تک رنگ سیاه طراحی گردد.

سایز پایانی فاکتور بعد از انجام صحافی همواره مقداری کوچکتر از اندازه اصلی چاپ خواهد بود.

در صورتی که تمایل به چاپ فاکتور با تعداد کمتر یا این که در سریعترین زمان دارید به دفتر فنی ما مراجعه نمائید.

چاپ فاکتور

سفارش آنلاین برای چاپ فاکتور رسمی با قیمت مناسب و تیراژ کم و همین طور سفارش طراحی چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی در دفتر فنی مرسدس امکان پذیر است. شما عزیزان می‌توانید فاکتور را با سایزهای مختلف و با هر یک از انواع فاکتورها سفارش دهید.

در مجموعه ما فاکتور به دو شیوه چاپ به صورت دیجیتال و چاپ به صورت افست انجام می‌گیرد. اگر تیراژ کم و تحویل سریع می‌خواهید چاپ به صورت دیجیتال بهترین گزینه در این مواقع است و اگر تیراژ زیاد و قیمت خوب می‌خواهید چاپ به صورت افست گزینه بهتری است.

سخن پایانی

از آن چه گفته شد به این نتیجه می‌رسیم که فاکتور ها به یک شکل نمی‌باشند و هر یک از این فاکتور ها با در نظر گرفتن کاربردی که خواهند داشت می‌توانند طراحی‌هایی کاملا گوناگون با دیگری داشته باشند.

تعداد برگه ها و رنگ آن ها ، مدل طرح و چاپ فاکتور خیلی طیف گسترده‌ای می‌باشد. خیلی از افراد برای این که یک طرح زیبا به همراه رنگ خوبی برای فاکتور خود داشته باشند با کارشناسان ما در مجموعه دفتر فنی مرسدس تماس می‌گیرند و سفارش خود را ثبت می‌کنند و همکاران ما در این مجموعه فاکتوری مطابق با سفارش و درخواست آن ها برایشان چاپ می‌کند.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/2rb7qb