جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 36142
تاریخ انتشار: 1402/12/16 08:00

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در بازدید از غرفه فولاد هرمزگان: 100 درصد از فولاد هرمزگان رضایت داریم

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در بازدید از غرفه فولاد هرمزگان در نمایشگاه محیط زیست گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر و تعاملات فی‌مابین، در حال نزدیک شدن به رضایت ۱۰۰ درصدی از فولاد هرمزگان در مباحث زیست محیطی هستیم.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در بازدید از غرفه فولاد هرمزگان: 100 درصد از فولاد هرمزگان رضایت داریم

 

به گزارش روزگار معدن به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از ۱۳ اسفند ماه در مصلی امام خمینی تهران آغاز شد و فولاد هرمزگان همچون گذشته با دست پر در این رویداد حاضر شد.

اسحق بازیار، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان طی بازدید از غرفه فولاد هرمزگان در این نمایشگاه بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان تعامل بالایی با صنایع فعال در استان را دارد و پیشنهاداتی نیز از سوی اداره محیط زیست برای بهبود شرایط به شرکت‌های واقع در منطقه خلیج فارس نیز ارائه می‌شود‌.

وی ادامه داد: اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان از فولاد هرمزگان در بحث‌های زیست محیطی و کمک به حفظ محیط زیست منطقه رضایت داشته و می‌توان گفت که اقدامات خوب و قابل قبولی را در زمینه‌های مختلف همچون مدیریت پسماند انجام داده است. به گونه‌ای که ما در حال رسیدن به مرحله رضایت ۱۰۰ درصدی از فولاد هرمزگان در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی هستیم.

گفتنی است بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از ۱۳ تا 15 اسفند ماه با حضور شرکت‌های بزرگ صنعتی در شبستان مصلی امام خمینی تهران برگزار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/2rbmk6