یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 35983
تاریخ انتشار: 1402/11/25 07:48

تلاش جهادی «فولاد سرمد» در راه‌اندازی پروژه کلاف‌سازی

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان میلگرد فولادی در کشور بوده که به منظور تکمیل زنجیره تولیدی خود اقدام به احداث واحد‌های فولادسازی، کلاف‌سازی و احیا مستقیم نموده است.
تلاش جهادی «فولاد سرمد» در راه‌اندازی پروژه کلاف‌سازی

به گزارش روزگار معدن  به نقل از روابط عمومی صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، پروژه کلاف‌سازی با ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزار تن محصول مفتول و سیم فولادی از سایز ۵/۵ تا ۱۶ میلی‌متر از نوع آجدار و ساده یکی از این طرح‌ها می‌باشد.

نکته قابل توجه اینکه عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تحریم‌ها از سال ۹۶ متوقف شده بود، اما شرکت «فولاد سرمد» با همت و تلاش مثال‌زدنی و تدوین استراتژی‌های لازم در بلندمدت، تکمیل و راه‌اندازی این پروژه را از خرداد سال جاری (۱۴۰۲) آغاز و پس از تامین بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و افزایش سرعت تکمیل پروژه، هم‌اکنون شمارش معکوس بهره‌برداری از این پروژه عظیم صنعتی آغاز شده است.

این پروژه زیرسقفی که در کمتر از یک‌سال آماده بهره‌برداری می‌شود، هم‌زمان با تولید میلگرد در سایت نورد در این شرکت انجام و کارکنان و مدیران این شرکت موفق به رکوردزنی تولید روزانه و ماهانه شده‌اند و در آستانه تحقق ظرفیت اسمی نیز می‌باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/3kob8x