چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 33198
تاریخ انتشار: 1402/07/15 11:40

مدیرعامل جدید شرکت ایریتک کیست؟

پیرو تصمیمات سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، پس از بررسی‌های نقاط ضعف و توانمندی کارکنان شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)«محمدمهدی مستقیمی» را که سابقه درخشانی در حوزه معدن و صنایع معدنی دارد را به عنوان مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) منصوب و جانشین «محمدعلی عزیزمحمدی» در این سمت کرد.
مدیرعامل جدید شرکت ایریتک کیست؟

شرکت بینالمللی مهندسی ایران (ایریتک)، با بیش از چهار دهه تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از موفق‌ترین پیمانکاران عمومی در صنعت کشور است. این شرکت، تمامی خدمات پروژه‌ها را به روش طرح و ساخت EPC ، شامل تأمین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه‌ریزی، کنترل و مدیریت پروژه‌ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه‌اندازی و خدمات دوره  تضمین طرح‌های صنعتی را با گسترده ‌ترین حدود خدمات ارائه می‌کند.

«محمدمهدی مستقیمی» از مدیران جوان و خوشنام است وی دارای دکترای مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تهران است. بخشی از سوابق ایشان عبارت است از مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت‌ مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو) که بزرگترین تولید کننده آلومینیوم در ایران است وی این پروژه را احداث و راه اندازی کرد و در ادامه مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز را برعهده داشت.مستقیمی همچنین عضو هیات مدیره و سیاست‌گذار چندین شرکت صنعتی  در دوره‌های مختلف بوده است .


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/27damg