چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 35251
تاریخ انتشار: 1402/10/09 08:47

پایان چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس

چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین و تولید فولاد و مس و فلزات آهنی و غیرآهنی sice2023 در کرمان با حضور ۸۰ شرکت بومی و غیر بومی از سراسر کشور، در روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.
پایان چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس

در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگی همچون ملی مس، گل گهر، گهرزمین، میدکو، جهان فولاد سیرجان، توسعه آهن و فولاد گل گهر ، ایریتک، فولاد مازندران، لاستیک بارز، اسمیران ، هلدینگ توسعه معادن ماهان ماهان و... حضور داشتند.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) موفق شد لوح غرفه برتر و خلاق را به خود اختصاص دهد. همچنین لوح تقدیر غرفه هوشمند و آینده نگر به شرکت بین الملی اسمیران  اختصاص یافت.

این نمایشگاه با هدف توسعه صنایع پایین دستی زنجیره فولاد و مس در کشور و جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های بومی و غیر بومی برای تعریف پروژه های جدید و ایجاد همکاری بیشتر و معرفی خدمات شرکت‌های تأمین کننده، پیمانکاری و کارفرمایی برگزار شد.

اهمیت نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس در کرمان

کرمان یکی از قطب‌های مهم صنعت فولاد و مس در کشور است. این استان با دارا بودن معادن غنی مس و سنگ آهن، ظرفیت بالایی برای توسعه این صنایع دارد. نمایشگاه زنجیره تامین  فولاد و مس کرمان، فرصتی برای شرکت‌های فعال در این صنایع برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به یکدیگر و همچنین سرمایه‌گذاران است. این نمایشگاه همچنین می‌تواند نقش مهمی در ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در زمینه صنعت فولاد و مس ایفا کند.

نتایج چهارمین نمایشگاه فولاد و مس در کرمان

چهارمین نمایشگاه فولاد و مس کرمان توسط شرکت ارت برگزار  شد و با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان مواجه شد. این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد تعاملات جدید و توسعه همکاری‌ها در زمینه صنعت فولاد و مس بود.

گفتنی است این نمایشگاه 2 دی ماه سال جاری با حضور معاونان سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمان، رئیس گروه بازرگانی معاونت اقتصادی استانداری و جمعی از مقامات استانی آغاز به‌کار کرد.

لازم به ذکر است که برنامه‌های آینده نمایشگاه معدن ، فولاد و مس در بهار سال آینده یعنی از تاریخ ۲۹  تا یک خرداد ماه هستمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان با عنوان kimex2024 و در دی ماه ۱۴۰۳  پنجمین نمایشگاه زنجیره تامین  فولاد و مس کرمان با عنوان sice2024 توسط شرکت نمایشگاهی توسعه  توسعه تجارت ارت به عنوان شرکت تخصصی در برگزاری رویدادهای وابسته به بخش صنعت و معدن و دارنده گرید طلایی برکزاری نمایشگاه از سازمان صمت برگزار خواهد شد.

همچنین بردیا امیرتیموری دبیر برگزاری رویداد زنجیره تامین فولاد و مس کرمان در حاشیه برگزاری این رویداد از برگزاری چند رویداد مرتبط در شهرستان سیرجان به عنوان مرکز معدنی استان کرمان خبر داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rouzegaremadan.ir/d/48qz6k